Junior Vertegenwoordiger

25 juli 2018

Vacature – Junior Vertegenwoordiger

Comments are off

Junior Vertegenwoordiger

Afspraken met ondernemers maken en deze opvolgen om zo nieuwe klanten te werven – dat is wat je als junior vertegenwoordiger voor BeUP Nederland gaat doen. Afspraken maak je vanuit het kantoor in Amersfoort, klanten bezoeken doe je gewoon in je eigen regio. Dit alles als onderdeel van een hecht team dat elkaar positief aanspoort. Behaal jij jouw target? Dan staat er een schat van een bonus op je te wachten! En natuurlijk mag een uitstapje op z’n tijd niet ontbreken!

Wie zijn wij?

BeUP Nederland is een internationaal online marketingbureau met een hoofdkantoor in Brussel en verschillende kantoren door heel Nederland. Ons enthousiaste productieteam maakt websites met bijbehorende, doelgerichte online advertenties in Google en geoptimaliseerde teksten voor onze klanten. Daar hebben zij jou voor nodig! Want die klanten, die haal jij binnen.

Functieomschrijving

Vertegenwoordiger (ook wel accountmanager of verkoopmedewerker) is een van de leukste functies die er maar zijn. Je maakt afspraken met potentiële klanten en vervolgens breng je hen een bezoek op locatie. Je bent dus lekker op pad en maakt kennis met mensen in alle soorten en maten. Om te zorgen dat jij weet hoe jij deze klanten het beste kunt helpen, bieden wij jou wekelijkse trainingen en ondersteuning over sales en onze dienstverlening. Optimale prestaties zorgen voor het behalen van targets, en zo sleep jij mooie beloningen in de wacht!

Wat vragen wij?

  • Je bent goed met targets
  • Een vlotte babbel
  • Enorm doorzettingsvermogen
  • Geen 9-tot-5-mentaliteit
  • Werkervaring is géén vereiste!
  • Ervaring vanuit een callcenter is een pre
  • Een rijbewijs

Wat krijg jij hiervoor?

  • Interessante bonussen bij het behalen van targets, die kunnen oplopen tot wel €5000
  • Een leaseauto of een zeer ruime vergoeding voor gebruik eigen auto
  • Salestrainingen en ondersteuning vanuit het bedrijf
  • Een marktconform basissalaris
  • Een tablet van de zaak
  • Een plek in een hecht, positief team
  • Veel uitstapjes zoals borrels en etentjes met je collega’s!

 

Lijkt werken als junior vertegenwoordiger je wel wat? Solliciteer direct en wie weet maak jij binnenkort deel uit van het dynamische salesteam van BeUP Nederland! Solliciteren via: info@beup.nl

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Soort dienstverband: Voltijd

 

Salaris: €2.000,00 tot €4.000,00 /maand

Vacatures  , , ,

16 juli 2018

Beup.nl volledig vernieuwd!

Comments are off

Met onze vernieuwde website BeUP.nl willen we onze klanten nog beter van dienst zijn. Zo staat op de site een uitgebreide uitleg over e-marketing, onze diensten en de mogelijkheden die we onze klanten hiermee bieden.

Ook ontwikkelden we nieuwe contactformulieren, zodat u eenvoudig informatie kunt opvragen. Solliciteren bij BeUP is nu ook makkelijker.

Het nieuwe BeUP.nl is volledig aangepast met een modern design en geschikt voor mobiel gebruik. Ook op uw smartphone of tablet kunt u nu eenvoudig door de site navigeren.

We willen graag uw mening over de nieuwe website weten. Stuur uw reactie naar info@beup.nl 

 

Nieuws

Tegenwoordig zoeken we allang niet meer alleen maar achter de computer die op ons bureau staat. Het gebruik van smartphones en tablets om informatie te zoeken of online te bestellen neemt alsmaar toe. Dat maakt het belangrijker dan ooit om een website of webshop te hebben die op mobiele devices goed werkt. Zo maximaliseert u uw kansen op een hogere vindbaarheid en meer conversie!

Groeiend mobiel gebruik

Eerder kon u bij MKB ClickService al meer lezen over het verband tussen responsiveness en conversie. De data van kennisplatform Marketingfacts maken dit nog eens extra duidelijk. Zo zien we aan de grafiek hieronder dat meer dan de helft van online verkeer via mobiel of tablet plaatsvindt.

Bron: marketingfacts.nl 

Dit groeiende fenomeen is tevens te bemerken wanneer het om conversiegedrag gaat. Hoewel het merendeel van conversie nog steeds via desktop plaatsvindt, zien we zeker een stijging bij mobiel gebruik. Dat houdt niet alleen in bellen of een contactformulier invullen: mensen doen eveneens steeds vaker een aankoop via hun mobiel of tablet. Extra belangrijk dus dat u een mobielvriendelijke webshop heeft!

Bron: marketingfacts.nl

Het is overigens niet alleen van belang een responsive website/webshop te hebben omwille van meer conversie. Responsiveness heeft ook effect op uw vindbaarheid. Een site die niet mobielvriendelijk is, is namelijk niet gebruiksvriendelijk. Dat betekent dat bezoekers de site snel weer zullen verlaten (de zogeheten bounce rate). Een hoge bounce rate en lage conversies hebben een nadelig effect op uw organische positie en kwaliteitsscore in Google.

Bovendien heeft Google sinds kort de mobile first index, wat betekent dat websites tegenwoordig eerst op hun mobiele versie worden beoordeeld. Is de site niet responsive, dan krijgt u zelfs strafpunten die uw ranking benadelen.

Wat betekent mobielvriendelijk?

Wat bedoelen we eigenlijk met ‘responsive’? Waar moet een website aan voldoen om mobielvriendelijk te zijn? Simpel gezegd is een responsive website een website die zich aanpast aan de grootte van het scherm van verschillende apparaten, zodat bezoekers op welk device dan ook een optimale webervaring hebben. Daarnaast is het belangrijk dat de website snel is. Internetgebruikers zijn ongeduldig en willen niet lang hoeven wachten op de informatie of producten die ze zoeken. We zouden dus kunnen zeggen dat een responsive website gewoonweg een gebruiksvriendelijke, snelle website is die overal naar behoren functioneert.

Altijd een responsive website

De landingspagina’s van BeUP zijn altijd responsive. Heeft u een eigen website of webshop en bent u benieuwd of u responsive bent? Voer uw site dan eens in de mobile friendly test van Google. Zo kunt u indien nodig tijdig ingrijpen, de site verbeteren en mee blijven draaien in de moordende concurrentie van het online circuit.

Heeft u vragen over responsiveness? Onze specialisten staan voor u klaar. Bel naar 030 – 266 96 66 om met ons in contact te komen. MKB ClickService denkt met u mee en helpt u graag aan een responsive website.

 

Insights  , , , ,

14 januari 2018

Interview: Aan het hoofd van onze klantenservice

Comments are off

Naoual (25) is de manager van onze klantenservice-afdeling. Al bijna 7 jaar lang zet zij zich in voor zowel onze klanten als haar collega’s. “Wij zijn er echt voor onze klanten”, vertelt ze. “Of het nu om een financiële vraag of een vraag over de resultaten gaat.” Daarmee is de klantenservice het centrale aanspreekpunt waar u met alles terecht kunt.

Samen de uitdaging aan

Uitdaging is voor Naoual ontzettend belangrijk. In de jaren dat zij werkzaam is bij MKB ClickService is zij zich dan ook met steeds meer verschillende werkzaamheden bezig gaan houden en is zij continu mee blijven groeien met het bedrijf. Dat maakte haar een uitstekende kandidaat voor de functie die zij ondertussen al meer dan 3 jaar bekleedt. “Als manager op de klantenservice zie ik tot nu toe nog altijd uitdagingen. In de service naar onze klanten toe, in onze dienstverlening… gewoon in hoe wij zo veel mogelijk voor de klant kunnen betekenen op een zo efficiënt mogelijke manier.”

Uiteraard doet zij dit samen met al haar collega’s. Feedback van klanten komt op de klantenservice binnen, maar zoals Naoual al zegt: “Het zijn eigenlijk alle afdelingen samen.” Verbeterpunten pakken de accountmanagers meteen op, maar worden ook overlegd met bijvoorbeeld de productie- en de sales-afdeling. Op die manier kunnen de medewerkers samen een oplossing op korte én lange termijn bewerkstelligen. “Door goed samen te werken en verbeterpunten goed in kaart te brengen, kun je een oplossing bieden waardoor er verbetering ontstaat.”

Een centraal aanspreekpunt

Dat resultaat en verbetering belangrijk is voor Naoual, laat zich eveneens zien in de proactieve houding op de afdeling. “Wij nemen periodiek contact op met onze klanten,” zo vertelt zij. “We bellen op en doorlopen de statistieken van de AdWords-campagne, maar gaan nog een stuk verder dan dat. Wat doen de bezoekers nu als ze op de site komen? Nemen ze contact op? Wat zijn de conversies? Wat is het resultaat?

Het sleutelwoord bij deze service is duidelijkheid. “Wij vinden het belangrijk dat de klanten begrijpen wat wij voor ze doen. En dat ze goed voor zichzelf in kaart hebben wat voor resultaten er worden behaald.” Daarom kunnen onze klanten met van alles bij de accountmanagers terecht. Vragen over het contract, een verandering in dienstverlening, uitleg over de statistieken… de klantenservice behandelt het allemaal. In overleg met de marketingspecialisten wordt er bovendien gekeken hoe de resultaten nóg meer verbeterd kunnen worden. “Op die manier proberen we altijd het beste resultaat voor de klant neer te zetten.” Onze slogan is niet voor niets: wij denken mee met het MKB!

Positief op alle punten

Op de klantenservice-afdeling heerst er een hele goede sfeer. Er moet natuurlijk doorgewerkt worden, maar: de medewerkers zijn ‘altijd in voor een dolletje’. “Ik vind het belangrijk dat iedereen met plezier naar z’n werk gaat,” vertelt Naoual, “en met plezier z’n werk doet. Ik vraag dan ook regelmatig: zijn er dingen waar jullie tegenaan lopen? Die beter kunnen?”. Ook zorgt Naoual dat zij niet te ver van de werkvloer komt te staan. Ze belt zelf met klanten, behandelt dossiers en werkt gewoon bij haar teamleden op de afdeling. Samen zorgen alle collega’s voor een positieve werkplek, een positieve werksfeer en daarmee een positieve dienstverlening.

U kunt met al uw vragen of opmerkingen bij uw persoonlijke accountmanager terecht. Wij staan altijd voor u klaar met raad en daad! Bel naar 030 – 266 96 66 en MKB ClickService helpt u met alle plezier verder.

Interview personeel  ,