Nieuwsbrief BeUP Nederland

[06-12-2016]
 
 

Nieuwsbrief kwartaal 4 - 2016

Kenniscolumn


BeUP helpt u natuurlijk uw online vindbaarheid te verbeteren. Wellicht vindt u het zelf ook interessant om te weten hoe wij dit precies doen. BeUP organiseert daarom speciaal voor u een gratis workshop. Tijdens deze bijeenkomst, die plaats zal vinden op ons kantoor in IJsselstein, leren wij u de belangrijkste basis van het online adverteren. Onze specialisten geven u toepasbare informatie en u kunt uiteraard al uw vragen stellen. 

  
     
  DIRECT INSCHRIJVEN!  
     


 
Dit komt onder meer aan bod:

Webproducten

Copywriting

Online adverteren

Sociale Media

 Meetinstrumenten

De klant aan het woord

 
The Hide Away is sinds 2014 klant bij BeUP en is nog steeds zeer tevreden. Mevrouw Smith – eigenaresse van het café – laat ons weten dat haar vindbaarheid op het internet vele malen is verbeterd: “BeUP helpt mij mijn bedrijf in 'the picture’ te zetten.”

Toen zo’n twee jaar geleden een vertegenwoordiger over de vloer kwam bij The Hide Away, was mevrouw meteen geïnteresseerd. “We vonden het een mooi concept en konden wel een website gebruiken, want die hadden we nog niet”, vertelt ze. Zelf was mevrouw Smith toentertijd niet echt bekend met computers en internet, vandaar dat ze besloot een samenwerking met ons aan te gaan. 

Goed doel

Bij BeUP kennen we een grote maatschappelijke verantwoordelijkheid en vinden we het belangrijk om ons in te zetten voor goede doelen. Vandaar dat wij bijdragen aan de nationale doppeninzameling voor KNGF Geleidehonden. Op deze manier ontlasten we niet alleen het milieu, maar steunen we tevens de stichting die zich inzet om mensen met een beperking een beter leven te geven door middel van een speciaal opgeleide hond. 

Meer weten over de doppenactie? Lees meer op de website van KNGF Geleidehonden.

Medewerker aan het woord

 
Tijmen Pars is 27 jaar en loopt al meer dan 2 jaar rond op de SEA-afdeling van BeUP. Dagelijks houdt Tijmen zich bezig met de bewaking van tijd en kwaliteit, de verdeling van nieuwe klanten onder SEA-medewerkers en het gereedmaken van websites. “Het opzetten en optimaliseren van AdWords-campagnes en klantencontact via de telefoon en e-mail behoren nu ik teamleider ben nog steeds tot mijn werkzaamheden.”

Momenteel is Tijmen veel bezig met nieuwe systemen en het doorvoeren van verbeteringen: “Innoveren is belangrijk; we zijn constant bezig met verbetering. Dit doen we door er bijvoorbeeld voor te zorgen dat de websites mooier worden.” Hij is dan ook erg trots als deze verbeteringen slagen. 

Nieuwscolumn

SEO-copywriting

Bij BeUP houden wij ons continu bezig met de nieuwste ontwikkelingen op SEO-gebied. De regels voor SEO worden vanuit Google regelmatig aangepast en door hier zo veel mogelijk in mee te gaan, bevorderen wij de kwaliteit en vindbaarheid van uw landingspagina’s. Eveneens onze copywriters gaan hierin mee. Zij schrijven teksten die bepaalde zoekwoorden en structuren bevatten, zodat zoekmachines deze sneller zullen vinden. Om op de hoogte te blijven van de nieuwste regels en ontwikkelingen, volgden onze copywriters onlangs een workshop bij de SEO-consultant van Proximedia – een echte expert op dit gebied. 

Klantenservice BeUP

Heeft u een vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van BeUP. Wij staan maandag tot en met vrijdag van 08:00 t/m 18:00 uur voor u klaar. U kunt de klantenservicemedewerkers telefonisch (030-2669600) of per mail (info@beup.nl) bereiken. 
BeUP Nederland
Middenweg 23
3401 MB IJsselstein
030 266 96 00
info@beup.nl
www.beup.nl