Ervaringen BeUP

Bij ons staat de klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij staan klaar met onze raad en daad om uw bedrijf op een hoger niveau te tillen. Daarom houden wij ook regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken om te kijken hoe wij voor hen onze dienstverlening kunnen verbeteren en betere ervaringen kunnen maken.

Zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de statistieken en om de resultaten inzichtelijker te maken. Hier zijn wij hard mee aan de slag gegaan naar aanleiding van het onderzoek in 2013. Niet dat klanten ontevreden waren over de statistieken, maar om zo de resultaten nog tastbaarder te maken in cijfers en de tevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

Wij stellen het op prijs als mensen hun BeUP ervaringen delen met ons. Dan wel positief als negatief. Dit stimuleert ons als onderneming om te blijven ontwikkelen aan onze diensten en dienstverlening.

Bent u niet tevreden over een van de beUP diensten?

Wij horen dit graag van u! Dan kunnen wij samen kijken naar een passende oplossing. Onze klantenservice staat 5 dagen per week van 8.00-18.00 voor u klaar om vragen te beantwoorden en uw klacht in behandeling te nemen.

U bent als klant ook ten alle tijden welkom om bij ons langs te komen op kantoor om eventueel uw ongenoegen met ons te bespreken, onder het genot van een kopje koffie. Het is wel verstandig een afspraak te maken, zodat u zeker weet dat de mensen die u verder kunnen helpen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Uw beUP ervaringen delen met ons kan per mail, deze website, post of telefoon! info@beup.nl * 030-2669600 *Middengweg 23, 3401 MB IJsselstein